пятница, 25 ноября 2016 г.

ПОЗАКЛАСНИЙ ЗАХІД «КОЗАЦЬКОМУ РОДУ – НЕМА ПЕРЕВОДУ»


 ПОЗАКЛАСНИЙ ЗАХІД «КОЗАЦЬКОМУ РОДУ – НЕМА ПЕРЕВОДУ»

Стрижак Л.М., вчитель початкових класів Новостародубської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів 

Мета: виховувати любов до рідної землі, до історичної спадщини свого народу, до захисників воїнів АТО. Стимулювати дітей до здорового способу життя, викликати бажання бути схожими на козаків, воїнів – героїв нашого часу.
Хід заняття
1.      Ми є діти українські – хлопці та дівчата,
Рідний край наш – Україна,
Красна та багата.
Рідне небо, ясне сонце,
Місяць, зорі срібні
І народ наш – українці,
Всі до нас потрібні.

2.      Я не просто українець,
Я – великий патріот.
Я люблю, як тата й маму
Український наш народ.

3.      І я українкою змалку зовуся,
І цим я пишаюся й щиро горджуся.

4.      Розквітай, прекрасна Україна,
Рідна земле, матінко моя,
Хай лунає мова солов’їна
Пісня неповторная твоя.

Пісня « Наша рідна Україна»

Ведуча 1: Шановні гості ! Дорогі учні !
Запрошую вас поринути в далеке минуле нашої Батьківщини. Пригадати історію – хто захищав рідну землю в той час, і хто захищає сьогодні.
В минулому це були запорізькі козаки – сильні, сміливі, відважні, мужні, які понад усе любили рідну землю, рідну Батьківщину – Україну.
А хто ж такі козаки?
5.      Козаки – це вільні люди,
Козаки – безстрашні всюди,
Козаки – борці за волю,
За народне щастя й долю.

6.      Козак – це людина чесна і смілива,
Найдорожча йому – Батьківщина.
Козак – слабому захисник,
Цінити побратимство звик.

7.      Я не вступлюся і не віддам
Землі своєї ворогам.
Ми – козаки, ми вільні люди,
Хоробрі і відважні всюди.

8.      Я маленький козак,
Я не знаю, що це страх.
В мене серце, як кришталь,
дух у мене, немов сталь.

Пісня « Ой на горі та й женці жнуть»
Ведучий 2 : Народна мудрість говорить про козаків:

9.      Козак не боїться ні хмари, ні грому.
10.  Степ то воля – козацька доля.
11.  Де козак – там і слава.
Разом: Козацькому роду – нема переводу.
Ведучий 1 :      Легенда.
Вважають, що слово козак походить від слова « коза». Козаки були спритні, як кози, вдягалися в козячі кожухи. Слово « кайзак» - означає «вільний чоловік».
Жили козаки на Запорізькій Січі. Тут вони працювали, будували будинки, відпочивали. Але більшість часу проводили в боях, давали опір найзапеклішому ворогові. Отже, козаки були витривалими і дужими, кмітливими і хоробрими.
-         Діти, а ви хочете бути схожими на козаків?
Ведучий 2. Давайте об’єднаємось  в команди  і позмагаємось, перевіримо свою силу,  спритність, швидкість.
-         Де козак, там перемога й слава,
А змагання – то для нас забава.
ЗМАГАННЯ
Ведучий 1 : Щоб сильніший був козак потрібно кашу скуштувати,
                      А щоб скуштувати – її треба приготувати.
ЯК КОЗАКИ КАШУ ВАРИЛИ.
( хто швидше і більше наносить ложкою води )
Ведучий 2 :  Додалося  здоров’я і  сили ,
                       Куліш до крупинки з’їли,
                       Щоб каша трішки осіла –
                       Пропоную в мішках пострибати
                       З полону тікати.
СТРИБКИ В МІШКАХ
Ведучий 1 : Застоялись на припоні
                      Козаків коні.
                      Швидше коників сідлайте
                      І в дорогу вирушайте.
                      Та дивіться добре на дорогу
                      Бо попереду - болоту .
БІГ НА КОНЯХ
Ведучий 2 : У футбол  грали козаки –
                      Ось м’яч, а там ворота.
                      Гол забити всім охота.
                      Ану спробуйте влучити у ворота.
ВЛУЧ У ВОРОТА
Ведучий 1 : Щоб мужньо боронити свій народ, свою рідну землю,
                      Треба мати неабияку силу в руках.
СИЛЬНА РУКА
Ведучий 1 : Ох і славні козачата – сильні й спритні, мужні й дужі. Гарна зміна підростає. Сідайте відпочиньте.
Ведучий 2 : Прикрасою козаків були українські дівчата, яких звали
« козачки». Вони чекали своїх героїв, займалися вишивкою, доглядали діток.
Українські дівчата – найгарніші в світі.
Українські хлопці – найсильніші в світі.
Українська пісня – найдзвінкіша в світі.
Пісня « Рушничок»
Мама мені вишивала рушник
Голками, наче сріблясте проміння.
Дощ за вікном моїм начеб то зник -
В небі хмаринки не чорні, а сині.
Стати б маленькою зростом мені,
Стежкою, аж до зорі мандрувати,
Тільки насправді, а не у вісні
Голосно пісню веселу співати.

Приспів:
Ой, рушник, рушничок -
Кольорова доріжка.
Ой, рушник, рушничок,
Вже стомились ніжки.
Ой, рушник, рушничок,
Полем стелиться  нитка.
Ой, рушник, рушничок,
Я маленька,  як квітка,
Я маленька, як квітка.

З маків червоних віночок сплету,
Райдуга зранку доріжкою стане,      
Все подолаю і все віднайду,
Зіроньку з неба яскраву дістану.
Друзям в дарунок несу рушничок,
Кажуть, що дива на світі немає,
Вірю: до зустрічі з казкою крок,
Щастя навколо по світу – я знаю.

Приспів.

Ой, рушник, рушничок -
Кольорова доріжка.
Ой, рушник, рушничок,
Вже стомились ніжки.
Ой, рушник, рушничок,
Полем стелиться нитка.
Ой, рушник, рушничок...

Танець « Ой у лузі калина»
Ведучий 1 :  Ми з вами , діти, трішки втомилися . Тож давайте відпочинемо.
ЗВУК ГАРМАТ
-         Ой, що це за сон? І насниться таке ж страхіття!
Ведучий 2 : Це не сон, це синдром маячні,
                       Ця війна не в далекій країні,
                       Не в Іраку чи десь у Чечні,
                       А в моїй Україні.
                       Саме тут, всі її вояки
                       Схід країни від зла захищали.
                       Бились на смерть  мої земляки
                       Кров’ю землю святу поливали.
                       Щоб країна ввійшла в майбуття
                       Вільна, сильна, без чвар та війни.
Віддали найцінніше – життя,
України найкращі сини!
Ведучий 1 :  Немало літ минуло з часів, коли козаки захищали нашу Батьківщину. Але рани кровоточать і досі, зберігаючи подвиги батьків і дідів.
Війна не обійшла нашу державу і тепер. Сьогодні на нашу рідну землю прийшло нове лихо – біль утрат в зоні АТО. Буремний лютий 2014 року розділив історію України на « до» і « після» Революції Гідності.
Ведучий 2 : Важка праця – захищати мир. Багато наших батьків, дідусів, знайомих знаходяться у лавах збройних сил України. Вони там захищають Кіровоградську землю, її волю, її незалежність. Сьогодні до нас завітав воїн нашого села, який виборював волю та мир від російського агресора.
СПІЛКУВАННЯ З ВОЇНОМ ОДНОСЕЛЬЧАНИНОМ.
12.  Мій любий солдате,
Звертаюсь до тебе
З подякою від щирого серця.
Що маю сьогодні я мирнеє небо,
Й надію, що лихо минеться.

13.  Ти зараз на Сході – мене захищаєш,
Щоб мирним у мене був сон.
І те, що молюсь я за тебе – на це не потрібно ікон.

14.  Щоб ти повернувся вцілілим, благаю,
Молюся за тебе щодня,
І хоч особисто тебе я не знаю,
Мені відтепер ти – рідня.

15.  Молитва матері – Вкраїни
Стане всім ворогам стіною…
Вертайтесь, рідні, до родини,
Вертайтесь мирною порою.

16.  Не хочемо війни страшної!
Всі просять люди, звідусіль,
Не треба люті нам чужої –
Хай в Україні буде мир!

ХВИЛИНА МОВЧАННЯ
Пісня « Молитва за Україну»
Де сяє сонце золоте і журавлі курличуть
В саду черешенька цвіте
Вечерять мама кличе
Співає сонячні пісні уся моя родина
Бо я вродилась на землі, що зветься Україна

За квітучі гаї і калини цвіт у лузі
Станьмо, браття мої, помолімось разом, друзі
Хай молитви слова в небо птахою полинуть
Щоб завжди берегла Матір Божа Україну.

Любові сповнена земля одна така на світі
Тут кожен день стрічаю я
Серця добром сповиті
І покладемо за мету від малу й до загину
Любити землю цю святу, що зветься Україна

За квітучі гаї і калини цвіт у лузі
Станьмо, браття мої, помолімось разом, друзі
Хай молитви слова в небо птахою полинуть
Щоб завжди берегла Матір Божа Україну

Ведучий 1 : Ось і закінчилось наше свято. Хочеться побажати майбутнім захисникам добра, щастя в житті, сили, наснаги. Хай щастить завжди і в усьому.
Слава Україні!
Героям слава!








11 комментариев:

  1. Цікавоє є розробка виховного заходу.

    ОтветитьУдалить
  2. Мета заходу реалізовується через використання народних ігор, худ. слова, муз.супроводу. Дуже цікавий захід.

    ОтветитьУдалить
  3. Мета заходу реалізовується через використання народних ігор, худ. слова, муз.супроводу. Дуже цікавий захід.

    ОтветитьУдалить
  4. На даний час є актуальним виховувати у підростаючого покоління любов до рідної землі, патріотизм!

    ОтветитьУдалить
  5. Учні є активними учасниками свята: грають у ігри, естафети. Дуже вдало підібрані вірші, музичний супровід та народні пісні.

    ОтветитьУдалить
  6. Патріотами не народжуються, їх потрібно виховувати. На прикладі такого виховного заходу, який провела Стрижак Л.М.

    ОтветитьУдалить
  7. Цікавий виховний захід. Вірші, пісні, естафети

    ОтветитьУдалить
  8. Усе більшої актуальності набуває виховання в молодого покоління почуття патріотизму. Тому , проводячи заходи такого змісту, ми зможемо системно здійснювати виховання в учнів громадянської позиції; вивчення та популяризацію історії українського козацтва, збереження і пропаганду історико-культурної спадщини українського народу.

    Олена Данильчук

    ОтветитьУдалить
  9. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  10. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  11. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить